2008/04/01

كل ليلة بسهر

انتي على بالي كل دقيقة و كل ثانية

انتي بالنسبة لي في الحقيقة حاجه تانيه

انتي في عيني البنت الكاملة و الوحيدة اللي بعيش ليها

صدقيني دي مش مجاملة دي الحقيقة اللي مخبيها

و اكيد كنتي انتي ملاحظة من الطريقة اللي بعاملك بيها

و اهي جت اللحظة اللي ممكن اقولك فيها

اقولك اللي بيا .. اقولك اللي فيا

اقولك اني ليكي و اطلب منك تبقي ليا

و انا عمري ما قولت لحد اي حاجه زي ديا

صدقيني بجد انا في حالة مش طبيعية

اسهري فكري بالراحة لو كنتي حاسة بيا

جاوبيني بكل صراحة و ما تخبيش عليا

و انا عايزك تعرفي اني هفضل جنبك بإستمرار

جنبك طول المشوار . حتى لو حبك نار

دانا من غيرك زي جيتار .. بس جيتار من غير اوتار



كل ليلة بسهر . بسعر بقعد افكر

انتي بتحبيني ولا انا بحبك اكتر ؟



اكيد الواحد ما ينفعش يعيش لوحده

مهما كان برضه انسان

لازم يدور ع المكان اللي شايفه في الاحلام

اللي عايزة من زمان . اللي يلاقي فيه الامان و السلام





جبان .. لما خدعني و باعني و خاني و قالي كلام

و انا لما سمعت عرفت انها اوهام

و فهمت انه بيوقع بيني و بينك

و افتكرت لما كانت عيني في عينك

قولتيلي انك مالكيش في الدنيا الا انا

و السنة اللي قضيتها معاكي كانت هنا صدقيني

انا واثق ان انتي بتحبيني

و لا يمكن حد يفرق بين و بينك



انا كل ليلة بسهر . بسهر بقعد افكر

في اللغز اللي انا عايش فيه

مش عارف ازاي يتفسر

متأثر .. من جوا قلبي متكسر

ايوا بعزك انتي بس بحبها اكتر

و المشكلة ان انتوا اصحاب

ياريت كنتوا اغراب

حاولت اقرب منها . بصيت لاقيت سراب

حسيت اني بعيد . لاقيت نفسي وحيد

و الخطوة اللي هاخدها اني افكر من جديد

انا عارف اني غلطان و ياريت تبقي مسامحاني

ارجعيلي تاني صدقيني انتي واحشاني

فاهماني ؟ . حبك انتي اللي يتحس

سامعاني ؟ . انتي حبيبتي و بس